Уважаеми клиенти,

Вашите оценки и препоръки са изключително важни, за да подобрим качеството на клиентското обслужване.

За да оценим качеството на обслужването, което да ни даде възможност да усъвършенстваме услугите си, в ОТП Лизинг събираме обратна връзка от клиентите си. 

Моля оценете качеството на обслужване, което сте получили от служителите на ОТП Лизинг 

Ще сме Ви благодарни, ако споделите Вашите впечатления, наблюдения и предложения. (поле за свободен текст).

Настоящата анкета не е форма за подаване на жалби и оплаквания. Ако желаете да съобщите за възникнал проблем, можете да го направите на contact@otpleasing.bg

1. До момента налагало ли Ви се е да попълвате заявление за услуга на ОТП Лизинг?
2. От каква услуга сте имали нужда?

3. Как бихте оценили услугата?

4. Свързвали ли сте се с нас за въпрос или нужда от консултация / съдействие?

5. Имахте ли затруднения при свързването с екипа на ОТП Лизинг?

6. Във връзка с какво беше свързан Вашият въпрос:

7. Как бихте оценили обслужването, което получихте?

Какви препоръки бихте дали за подобряване на обслужването?

Моля, оставете своята цялостна обратна връзка в коментар.

reCaptcha е задължително поле.