АДМИНИСТРАТИВЕН ЕКСПЕРТ УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ
Дирекция Събиране на вземания
Основни задължения:
• Участва в процеса по предаване, съхранение, оценка и продажба на иззети или върнати лизингови активи чрез дилъри, партньори и доставчици.
Административна координация:
• Подготовка на документи (протоколи, оферти, проформа фактури), координиране на нотариални сделки и поддържане на вътрешни регистри.
Маркетинг и продажби:
• Изготвяне и публикуване на оферти в уебсайтове и платформи за продажба, актуализиране на цени и оценки на активи.
Комуникация и партньорства:
• Поддържане на връзка с ре-маркетинг партньори, застрахователи и клиенти, включително обработка на запитвания и предложения.
Контрол и отчетност:
• Изготвяне на справки, управление на административни рискове и спазване на вътрешни и нормативни изисквания.
Допълнителни задачи:
• Изпълнение на възложени от ръководството дейности, свързани с работата на отдела.
Административна координация:
• Подготовка на документи (протоколи, оферти, проформа фактури), координиране на нотариални сделки и поддържане на вътрешни регистри.
Маркетинг и продажби:
• Изготвяне и публикуване на оферти в уебсайтове и платформи за продажба, актуализиране на цени и оценки на активи.
Комуникация и партньорства:
• Поддържане на връзка с ре-маркетинг партньори, застрахователи и клиенти, включително обработка на запитвания и предложения.
Контрол и отчетност:
• Изготвяне на справки, управление на административни рискове и спазване на вътрешни и нормативни изисквания.
Допълнителни задачи:
• Изпълнение на възложени от ръководството дейности, свързани с работата на отдела.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Професионален опит на подобна позиция минимум 1 година;
- Познаване и следене на българския автопазар;
- Добра компютърна грамотност – MS Office, Специализиран софтуер;
- Шофьорска книжка;
- Английски език на работно ниво (счита се за предимство);
- Организираност, методичност, внимание към детайла;
- Добри комуникативни и междуличностни умения;
- Търговски умения и търговски опит;
- Способност за работа в динамична обстановка.
- Познаване и следене на българския автопазар;
- Добра компютърна грамотност – MS Office, Специализиран софтуер;
- Шофьорска книжка;
- Английски език на работно ниво (счита се за предимство);
- Организираност, методичност, внимание към детайла;
- Добри комуникативни и междуличностни умения;
- Търговски умения и търговски опит;
- Способност за работа в динамична обстановка.
Ние предлагаме:
- Опит в лизингова компания, лидер в своята област
- Работа в мотивиран екип от професионалисти
- Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
- Възможности за професионално и личностно развитие
- Социални придобивки (допълнително здравно осигуряване; нетна сума за храна; преференциални условия за карта за спорт; възможност за допълнителни дни платен годишен отпуск; допълнителна придобивка при раждане на дете; преференциални условия на банкови продукти и услуги и други).
- Работа в мотивиран екип от професионалисти
- Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
- Възможности за професионално и личностно развитие
- Социални придобивки (допълнително здравно осигуряване; нетна сума за храна; преференциални условия за карта за спорт; възможност за допълнителни дни платен годишен отпуск; допълнителна придобивка при раждане на дете; преференциални условия на банкови продукти и услуги и други).
Необходими документи за кандидатстване:
cv
Още позиции
АДМИНИСТРАТИВЕН ЕКСПЕРТ УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ
Дирекция Събиране на вземания
ЕКСПЕРТ УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ
Дирекция Събиране на вземания
Стажант в Дирекция Правна
Дирекция Правна