ЕКСПЕРТ АДМИНИСТРАЦИЯ В ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ

Дирекция Фронт офис администрация

Основни задължения:

- Осъществяване на административна подкрепа към търговците в екипа
- Осъществяване на кореспонденция, свързана с търговската дейност
- Подготовка и комплектоване на всички необходими документи за осъществяване на плащания, свързани с нови лизингови договори
- Създаване на изрядни клиентски досиета и предаването им към съответните звена
- Проверка на документи по отношение на необходими реквизити
- Проследяване на условия по застраховките на лизингованите автомобили

Изисквания за заемане на длъжността:

- Отговорно отношение към работния процес, внимание към детайла и коректното съдържание на документи
- Комуникативност, умения за екипна и индивидуална работа
- Умение за приоритизиране на задачите
- Опит в областта на лизинговата дейност ще се счита за предимство
- Компютърна грамотност – MS Office
- Владеене на английски език на работно ниво 

Ние предлагаме:

- Опит в лизингова компания, лидер в своята област
- Работа в мотивиран екип от професионалисти
- Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
- Възможности за професионално и личностно развитие
- Социални придобивки (ваучери за храна; преференциални условия за карта за спорт; преференциални условия на банкови продукти и услуги; отстъпки в широка мрежа от търговски обекти и други).

Необходими документи за кандидатстване:

Професионална автобиография /CV/
Кандидатствай:

reCaptcha е задължително поле.
Още позиции

ЕКСПЕРТ АДМИНИСТРАЦИЯ В ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ

Дирекция Фронт офис администрация

ЕКСПЕРТ ОПЕРАТИВЕН ЛИЗИНГ

Дирекция Управление на взаимоотношения с доставчици

ЕКСПЕРТ ПРОДАЖБИ ОБОРУДВАНЕ

Дирекция Управление на взаимоотношения с доставчици