ЕКСПЕРТ АДМИНИСТРАЦИЯ В ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ
Дирекция Фронт офис администрация
Основни задължения:
- Осъществяване на административна подкрепа към търговците в екипа
- Осъществяване на кореспонденция, свързана с търговската дейност
- Подготовка и комплектоване на всички необходими документи за осъществяване на плащания, свързани с нови лизингови договори
- Създаване на изрядни клиентски досиета и предаването им към съответните звена
- Проверка на документи по отношение на необходими реквизити
- Проследяване на условия по застраховките на лизингованите автомобили
    - Осъществяване на кореспонденция, свързана с търговската дейност
- Подготовка и комплектоване на всички необходими документи за осъществяване на плащания, свързани с нови лизингови договори
- Създаване на изрядни клиентски досиета и предаването им към съответните звена
- Проверка на документи по отношение на необходими реквизити
- Проследяване на условия по застраховките на лизингованите автомобили
Изисквания за заемане на длъжността:
- Отговорно отношение към работния процес, внимание към детайла и коректното съдържание на документи 
- Комуникативност, умения за екипна и индивидуална работа
- Умение за приоритизиране на задачите
- Опит в областта на лизинговата дейност ще се счита за предимство
- Компютърна грамотност – MS Office
- Владеене на английски език на работно ниво
    - Комуникативност, умения за екипна и индивидуална работа
- Умение за приоритизиране на задачите
- Опит в областта на лизинговата дейност ще се счита за предимство
- Компютърна грамотност – MS Office
- Владеене на английски език на работно ниво
Ние предлагаме:
- Опит в лизингова компания, лидер в своята област 
- Работа в мотивиран екип от професионалисти
- Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
- Възможности за професионално и личностно развитие
- Социални придобивки (ваучери за храна; преференциални условия за карта за спорт; преференциални условия на банкови продукти и услуги; отстъпки в широка мрежа от търговски обекти и други).
    - Работа в мотивиран екип от професионалисти
- Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
- Възможности за професионално и личностно развитие
- Социални придобивки (ваучери за храна; преференциални условия за карта за спорт; преференциални условия на банкови продукти и услуги; отстъпки в широка мрежа от търговски обекти и други).
Необходими документи за кандидатстване:
Професионална автобиография /CV/
    
Още позиции
АДМИНИСТРАТИВЕН ЕКСПЕРТ УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ
Дирекция Събиране на вземания
ЕКСПЕРТ УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ
Дирекция Събиране на вземания
Стажант в Дирекция Правна
Дирекция Правна