ЕКСПЕРТ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Дирекция „Маркетинг, дигитални канали и обслужване на клиенти“.

Основни задължения:

  • Отговаря на входящи обаждания и запитвания на място от клиенти, свързани с активните лизингови договори
  • Изготвя пълномощни за пътуване в чужбина за лизинговата вещ
  • Предоставя подробна информация за услуги по активните лизингови договори на клиенти
  • Обработва входящи запитвания по имейл 
  • Обработва заявления, подготвя документи за клиенти
  • Изготвя референции за задължения на клиентите, съгласия за сублизинг, референции за СЕМТ
  • Предоставя справки за задължения и актуални погасителни планове
  • Обработва фишове и глоби
  • Събира документи и координира процеса по пререгистрации
  • Изготвя съгласия за смяна на брокер/застраховател
  • Приема и обработва жалби
  • Предоставя информация и събира документи за процеса по приключване на лизинговите договори включително предсрочни погасявания, редовно изтичащи договори, както и процеса по прекратяване на условията по договорите
  • Отговаря за клиентската удовлетвореност и развитието на добрия имидж на компанията
  • Използва ERP система за администрация на клиентски данни

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Отлични умения за писмена и устна комуникация, както и фокус към клиента
  • Умение за екипна работа, но и за справяне с индивидуални задачи
  • Адаптивност към динамична среда и гъвкавост
  • Умение за приоритизиране и фокус към детайли
  • Отговорност, организираност
  • Проактивност и резултатна ориентираност
  • Компютърна грамотност – MS Office
  • Владеене на английски език на работно ниво е предимство
  • Образование в сферата на Финанси/Икономика/Маркетинг и комуникации/ ще се счита за предимство
  • Предишен опит на подобна позиция или в сферата на лизинг се счита за предимство

Ние предлагаме:

  • Опит в лизингова компания, лидер в своята област
  • Работа в мотивиран екип от професионалисти
  • Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
  • Възможности за професионално и личностно развитие
  • Социални придобивки (ваучери за храна, възможност за допълнителен платен отпуск; преференциални условия за карта за спорт; преференциални условия за допълнително здравно застраховане; преференциални условия на банкови продукти и услуги и други).
Ако проявявате интерес към позицията, не се колебайте да кандидатствате като изпратите актуална автобиография или Linked In профил.

Необходими документи за кандидатстване:

CV, мотивационно писмо 
Кандидатствай:

reCaptcha е задължително поле.
Още позиции

ЕКСПЕРТ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Дирекция „Маркетинг, дигитални канали и обслужване на клиенти“.