ЕКСПЕРТ БЕК ОФИС
Дирекция Бек Офис
Основни задължения:
∙ Изготвяне на справки и уведомяване на лизингополучателите за дължимите суми при срочно приключващи договори за лизинг.
∙ Изготвяне на справки и уведомяване на лизингополучателите за дължимите суми при предсрочно изплащане на договори за лизинг.
∙ Комуникация за по имейл и телефон с клиенти и доставчици.
∙ Комуникация с клиентите за разсрочване на остатъчни стойности по неизплатени договори.
∙ Подписване на допълнителни споразумения за разсрочване на остатъчна стойност.
∙ Следене на постъпили плащания по срочно и предсрочно изплатени договори.
∙ Организиране на нотариално прехвърляне на собственост.
∙ Архивиране на документи
∙ Изготвяне на справки и уведомяване на лизингополучателите за дължимите суми при предсрочно изплащане на договори за лизинг.
∙ Комуникация за по имейл и телефон с клиенти и доставчици.
∙ Комуникация с клиентите за разсрочване на остатъчни стойности по неизплатени договори.
∙ Подписване на допълнителни споразумения за разсрочване на остатъчна стойност.
∙ Следене на постъпили плащания по срочно и предсрочно изплатени договори.
∙ Организиране на нотариално прехвърляне на собственост.
∙ Архивиране на документи
Изисквания за заемане на длъжността:
∙ Образование в сферата на Финанси, Икономика, Администрация се счита за предимство
∙ Компютърна грамотност
∙ Прецизност и внимание към детайла
∙ Отговорен и прагматичен подход при изпълнение на задълженията
∙ Аналитични умения
∙ Умение за работа в екип и добри комуникативни умения
∙ Култура по управление на риска
∙ Ангажираност и самоинициативност, гъвкавост и възможност за адаптиране към динамична среда
∙ Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство
∙ Владеене на английски език на работно ниво
∙ Компютърна грамотност
∙ Прецизност и внимание към детайла
∙ Отговорен и прагматичен подход при изпълнение на задълженията
∙ Аналитични умения
∙ Умение за работа в екип и добри комуникативни умения
∙ Култура по управление на риска
∙ Ангажираност и самоинициативност, гъвкавост и възможност за адаптиране към динамична среда
∙ Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство
∙ Владеене на английски език на работно ниво
Ние предлагаме:
∙ Опит в лизингова компания, лидер в своята област
∙ Работа в мотивиран екип от професионалисти
∙ Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
∙ Възможности за професионално и личностно развитие
∙ Социални придобивки - ваучери за храна, възможност за допълнителен платен годишен отпуск, преференциални условия за допълнително здравно осигуряване, преференциални условия за карта за спорт, преференциални условия на банкови продукти и услуги, отстъпки в широка мрежа от търговски обекти и други
∙ Работа в мотивиран екип от професионалисти
∙ Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
∙ Възможности за професионално и личностно развитие
∙ Социални придобивки - ваучери за храна, възможност за допълнителен платен годишен отпуск, преференциални условия за допълнително здравно осигуряване, преференциални условия за карта за спорт, преференциални условия на банкови продукти и услуги, отстъпки в широка мрежа от търговски обекти и други
Необходими документи за кандидатстване:
CV
Още позиции
ЕКСПЕРТ БЕК ОФИС
Дирекция Бек Офис
ЕКСПЕРТ ПРОДАЖБИ гр. Варна
Клонова мрежа