ЕКСПЕРТ БЕК ОФИС

Дирекция Бек Офис

Основни задължения:

∙ Изготвяне на справки и уведомяване на лизингополучателите за дължимите суми при срочно приключващи договори за лизинг.
∙ Изготвяне на справки и уведомяване на лизингополучателите за дължимите суми при предсрочно изплащане на договори за лизинг.
∙ Комуникация за по имейл и телефон с клиенти и доставчици.
∙ Комуникация с клиентите за разсрочване на остатъчни стойности по неизплатени договори.
∙ Подписване на допълнителни споразумения за разсрочване на остатъчна стойност.
∙ Следене на постъпили плащания по срочно и предсрочно изплатени договори.
∙ Организиране на нотариално прехвърляне на собственост.
∙ Архивиране на документи

Изисквания за заемане на длъжността:

∙ Образование в сферата на Финанси, Икономика, Администрация се счита за предимство
∙ Компютърна грамотност
∙ Прецизност и внимание към детайла
∙ Отговорен и прагматичен подход при изпълнение на задълженията
∙ Аналитични умения
∙ Умение за работа в екип и добри комуникативни умения
∙ Култура по управление на риска
∙ Ангажираност и самоинициативност, гъвкавост и възможност за адаптиране към динамична среда
∙ Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство
∙ Владеене на английски език на работно ниво

Ние предлагаме:

∙ Опит в лизингова компания, лидер в своята област
∙ Работа в мотивиран екип от професионалисти
∙ Придобиване на знания и умения за динамичен и развиващ се пазар
∙ Възможности за професионално и личностно развитие
∙ Социални придобивки - ваучери за храна, възможност за допълнителен платен годишен отпуск, преференциални условия за допълнително здравно осигуряване, преференциални условия за карта за спорт, преференциални условия на банкови продукти и услуги, отстъпки в широка мрежа от търговски обекти и други

Необходими документи за кандидатстване:

CV
Кандидатствай:

reCaptcha е задължително поле.
Още позиции

ЕКСПЕРТ БЕК ОФИС

Дирекция Бек Офис

ЕКСПЕРТ ПРОДАЖБИ гр. Варна

Клонова мрежа